Followers

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Tutorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

:: Jom Share Link Kat Sini ::

AmaCam Suka x BloG ni? KaLau LiKe..KliK la ButTon LiKe Tu?

Saturday, March 5, 2011

DaH StaRt DaH~

Keasyikan yang melampau melanda diri..akhirnya, pencarian selama ni berhasil..tak sia-sia je usaha mencari..usaha?of coz la..jelajah mana tempat yang jual buku even kat sekitar UPSI ni je..tapi puas hati tetap dirasai..huhu

yeye!!yeye!!dah dapat!!dah dapat!!


hehe...akhirnya novel ni jadi hak milik hakiki diri ini..
"CINTA DARI ISTANA"

bukan tu je..


ni juga jadi milik diri ni yang sah..haha..
opss!!..mak..anak mak x bazir duit k..:)

ada lagi yang berkenan kat hati..baru baca sikit kat "PENULISAN 2 U"...masih usyar2..tapi harga dy boleh buat diri ni x makan seminggu pulak kang..^_^


tengok respons dyorang2  kat "KELAB PEMINAT NOVEL"..jadikan diri ni x sabar nak memiliki..tapi..masih bersabar..

ada lagi satu..minat hasil karya dia ni..
karya
"SITI ROSMIZAH" 

kalau dulu novel "ANDAI ITU TAKDIRNYA" dah buat diri ni meleleh je air mata..
yang ni maybe..


so, novel ni x usaha lagi nak dapatkan..tunggu kewangan stabil sikit..huhu..
kalkulator baru lagi penting lina!..
opss..ada kena mengena ke?
ada..duit terbang beli kalkulator xpe..hehe

juz excited dah dapat novel pilihan hati..baru je bukak sampul dy tengah hari tadi..
even dah 3 hari beli..
then, balut elok2..dah balut..nak baca..
tapi..
xmo..xmo..assignment statistics x settle..
terbantut hajat nak sambung baca..
tutup balik..tenung jap..
then,terus simpan kat rak buku..
masa x mengizinkan..
huhu..rasa sadisnye..

ish2..ape merepek petang2 ni..
dah r..xmo cite panjang..t ada yang jeles..

p/s : kak ana..xmo jeles k..nak baca CINTA DARI ISTANA ni, tunggulah kepulangan adikmu ni ye..kui3

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment